آمارهاي تقريبي به دست آمده از علاقمندي هتلداران به توسعه امکانات مرتبط با برگزاري همايش، نشان از سرمايهگذاري 275 ميليون يوريي لهستان در اين بخش طي شش ماه گذشته از سال 2011 ميدهد.
در بين مشتريان مراکز برگزارکننده همايش در لهستان ميتوان اعضاي صنايع ثروتمند، بانکها و شرکتهاي داروسازي را به وفور مشاهده کرد، که چنين فرصتهايي را براي تبليغ فعاليتهاي خود غنيمت ميشمارند.
هتلهاي دو يا سه ستاره نيز، در اين حوزه از درآمدهاي قابل توجهي برخوردار شده اند زيرا بسياري از شرکتها، تمايل زيادي به ولخرجيهاي حاشيهاي نداشته و به نوعي خود همايش و دستاوردهاي آن را به هزينههاي سرسام آور وارائه سرويسهاي مجلل ترجيح ميدهند.
روي آوردن لهستان به گردشگري همايشها، درحالي روبه افزايش است که اين کشور به لطف ميزباني از بازيهاي يورو 2012، پيشنهادهاي فراواني از سوي صنايع ورزشي براي برپايي همايش دريافت کرده است.
109
انتهای پیام/